Меню

Міжнародний сертифікат технічного огляду

Міжнародний сертифікат технічного огляду

У 1997 році було укладено Віденську угоду про прийняття єдиних умов для періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів. Угоду було прийнято у рамках Регіональної конференції ЄЕК (Європейської Економічної Комісії) ООН з транспорту та навколишнього середовища. Ця Угода забезпечує правову основу та процедуру для прийняття одноманітних норм, які стосуються проведення технічних оглядів транспортних засобів, які знаходяться в експлуатації та видачі міжнародних сертифікатів. З повним текстом угоди можна ознайомитися за посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/995_e51

Основні положення Угоди 1997 року:

Перелік держав у яких діє Міжнародний сертифікат технічного огляду

Договірна сторона

Дата підписання Угоди 1997 р.

Дата вступу в силу Угоди

Російська Федерація

13 листопада 1997

27 січня 2001

Естонія

9 вересня 1998

27 січня 2001

Нідерланди

5 лютого 1999

27 січня 2001

Румунія

24 лютого 1999

27 січня 2001

Угорщина

28 листопада 2000

27 січня 2001

Фінляндія

20 квітня 2001

19 червня 2001

Болгарія

11 липня 2003

9 вересня 2003

Білорусь

3 березня 2004

1 травня 2004

Албанія

23 грудня 2004

20 лютого 2005

Україна

17 січня 2007

18 березня 2007

Республіка Молдова

6 грудня 2007

3 лютого 2008

Казахстан

24 березня 2011

23 травня 2011

Мінімальні вимоги, які висуваються до огляду

РОЗПІЗНАВАЛЬНІ ЗНАКИ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ

ПОЗИЦІЇ

ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ

Номерні знаки

Номерний (номерні) знак(и) відсутній (відсутні) чи закріплений(і) настільки ненадійно, що він (вони) може(можуть) відпасти .

Напис відсутній

Напис нерозбірливий

Ідентифікаційний (серійний)номер транспортного засобу

Відсутній чи неможливо знайти

Неповний, нерозбірливий


ВИКИДИ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ

ПОЗИЦІЇ

ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ

Система випуску, у тому числі система обробки випускних газів, у відповідних випадках пропускає гази, має надмірну корозію
відсутня

недоукомплектована

пошкоджена

Вміст СО2 в режимі холостого ходу

Викиди забруднюючих речовин не зменшуються сучасними технічними засобами перевищує граничне значення,яке установив завод-виробник для зазначеного числа обертів холостого ходу, чи, якщо таке значення не установлено або Договірна сторона вирішила не застосовувати контрольну величину: - перевищує 4,5% за об'ємом (1)або згідно з національними приписами; - перевищує 3,5% за об'ємом (2)або згідно з національними приписами

Викиди забруднюючих речовин зменшуються сучасними технічними засобами

перевищує граничне значення,яке установив завод-виробник для зазначеного числа обертів холостого ходу, чи, якщо таке значення не установлено: - перевищує 0,5% за об'ємом (2); - перевищує 0,3% за об'ємом на підвищених обертах холостого ходу (не нижче ніж 2000 хв(в ступ. -1)
при високому числі обертів в режимі холостого ходу "лямбда" |поза межами діапазону 1 +- 0,03 чи технічних вимог заводу-виробника

_______________ (1) Транспортні засоби, які вперше зареєстровано чи введено в експлуатацію до 1 жовтня 1986 року. (2) Транспортні засоби, які вперше зареєстровано чи введено в експлуатацію після 1 жовтня 1986 року.


ВИКИДИ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ

ПОЗИЦІЇ ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ
Система випуску, у тому числі система обробки випускних газів, у відповідних випадках< пропускає гази, має надмірну корозію
відсутня
недоукомплектована
пошкоджена
Коефіцієнт поглинання у разі зміни димності (відповідно до Правил ЄЕК N 24) (1) (2) перевищує граничне значення,яке установив завод-виробник у знаку офіційного затвердження типу транспортного засобу, чи, якщо контрольну величину не встановлено або Договірна сторона вирішила не використовувати контрольну величину: - перевищує 2,5 м (в ступені -1)для двигунів без наддування; - перевищує 3,0 м (в ступені -1)для двигунів з турбонаддуванням

ШУМ

ПОЗИЦІЇ ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ
Система зменшення шуму Відсутня (частково чи повністю) або серйозно пошкоджена

ІНШІ ПОЗИЦІЇ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ДОТРИМАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ВИМОГ

ПОЗИЦІЇ ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ
Паливний бак і паливопроводи Теча
Двигун і трансмісія Теча
Гідравлічна гальмова система Теча
Рульовий привод з підсилювачем Теча
Додаткові гідравлічні пристрої Теча
Акумуляторна батарея Теча
Кондиціонер і система охолодження витік холодоагента

ІНШІ

ІНШІ

    total time: 0,0895 s query time: 0,0031 s queries: 21