У 1997 році було укладено Віденську угоду про прийняття єдиних умов для періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів. Угоду було прийнято у рамках Регіональної конференції ЄЕК (Європейської Економічної Комісії) ООН з транспорту та навколишнього середовища. Ця Угода забезпечує правову основу та процедуру для прийняття одноманітних норм, які стосуються проведення технічних оглядів транспортних засобів, які знаходяться в експлуатації та видачі міжнародних сертифікатів. З повним текстом угоди можна ознайомитися за посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/995_e51
Договірна сторона |
Дата підписання Угоди 1997 р. |
Дата вступу в силу Угоди |
Російська Федерація |
13 листопада 1997 |
27 січня 2001 |
Естонія |
9 вересня 1998 |
27 січня 2001 |
Нідерланди |
5 лютого 1999 |
27 січня 2001 |
Румунія |
24 лютого 1999 |
27 січня 2001 |
Угорщина |
28 листопада 2000 |
27 січня 2001 |
Фінляндія |
20 квітня 2001 |
19 червня 2001 |
Болгарія |
11 липня 2003 |
9 вересня 2003 |
Білорусь |
3 березня 2004 |
1 травня 2004 |
Албанія |
23 грудня 2004 |
20 лютого 2005 |
Україна |
17 січня 2007 |
18 березня 2007 |
Республіка Молдова |
6 грудня 2007 |
3 лютого 2008 |
Казахстан |
24 березня 2011 |
23 травня 2011 |
РОЗПІЗНАВАЛЬНІ ЗНАКИ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ |
|
ПОЗИЦІЇ |
ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ |
Номерні знаки |
Номерний (номерні) знак(и) відсутній (відсутні) чи закріплений(і) настільки ненадійно, що він (вони) може(можуть) відпасти . |
Напис відсутній |
|
Напис нерозбірливий |
|
Ідентифікаційний (серійний)номер транспортного засобу |
Відсутній чи неможливо знайти |
Неповний, нерозбірливий |
ВИКИДИ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ |
||
ПОЗИЦІЇ |
ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ |
|
Система випуску, у тому числі система обробки випускних газів, у відповідних випадках | пропускає гази, має надмірну корозію | |
відсутня | ||
недоукомплектована |
||
пошкоджена |
||
Вміст СО2 в режимі холостого ходу |
Викиди забруднюючих речовин не зменшуються сучасними технічними засобами | перевищує граничне значення,яке установив завод-виробник для зазначеного числа обертів холостого ходу, чи, якщо таке значення не установлено або Договірна сторона вирішила не застосовувати контрольну величину: - перевищує 4,5% за об'ємом (1)або згідно з національними приписами; - перевищує 3,5% за об'ємом (2)або згідно з національними приписами |
Викиди забруднюючих речовин зменшуються сучасними технічними засобами |
перевищує граничне значення,яке установив завод-виробник для зазначеного числа обертів холостого ходу, чи, якщо таке значення не установлено: - перевищує 0,5% за об'ємом (2); - перевищує 0,3% за об'ємом на підвищених обертах холостого ходу (не нижче ніж 2000 хв(в ступ. -1) | |
при високому числі обертів в режимі холостого ходу "лямбда" |поза межами діапазону 1 +- 0,03 чи технічних вимог заводу-виробника |
_______________ (1) Транспортні засоби, які вперше зареєстровано чи введено в експлуатацію до 1 жовтня 1986 року. (2) Транспортні засоби, які вперше зареєстровано чи введено в експлуатацію після 1 жовтня 1986 року.
ВИКИДИ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ |
|
ПОЗИЦІЇ | ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ |
Система випуску, у тому числі система обробки випускних газів, у відповідних випадках< | пропускає гази, має надмірну корозію |
відсутня | |
недоукомплектована | |
пошкоджена | |
Коефіцієнт поглинання у разі зміни димності (відповідно до Правил ЄЕК N 24) (1) (2) | перевищує граничне значення,яке установив завод-виробник у знаку офіційного затвердження типу транспортного засобу, чи, якщо контрольну величину не встановлено або Договірна сторона вирішила не використовувати контрольну величину: - перевищує 2,5 м (в ступені -1)для двигунів без наддування; - перевищує 3,0 м (в ступені -1)для двигунів з турбонаддуванням |
ШУМ |
|
ПОЗИЦІЇ | ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ |
Система зменшення шуму | Відсутня (частково чи повністю) або серйозно пошкоджена |
ІНШІ ПОЗИЦІЇ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ДОТРИМАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ВИМОГ |
|
ПОЗИЦІЇ | ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДМОВИ |
Паливний бак і паливопроводи | Теча |
Двигун і трансмісія | Теча |
Гідравлічна гальмова система | Теча |
Рульовий привод з підсилювачем | Теча |
Додаткові гідравлічні пристрої | Теча |
Акумуляторна батарея | Теча |
Кондиціонер і система охолодження | витік холодоагента |